Spordialad

Suusatamine


Suusatamine on üks olulisemaid spordialasid vastupidavuse arendamiseks ja
jõukohane kõigile õpilastele.
Treeningud on väga mitmekülgsed ja hõlmavad peaaegu kõiki lihasgruppe.
Suusatamise treeningud sobivad kõigile ja toetavad ka teiste spordialade
harrastajaid.

Suusatehnika omandatakse kiiremini, kui näidatakse õigeid põhiasendeid ja
juhitakse tähelepanu olulistele liigutustele. Peamine pole mitte tehnika
peensused, vaid õpilasele õige ettekujutuse andmine ning õige liikumise
tunnetamine läbi enda.

Tänu sellele ei hõlma suusatreeningud ainult suusatamist talvel vaid hoopis
laiemat spordipinda kõikidel aastaaegadel, kus kasutatakse võimalikult
palju erinevaid sportimisvõimalusi ning läbi selle arendatakse oma kehalisi
ja ka vaimseid võimeid.

Suusatreeningutes on oluline noorte tervise tugevdamine ning kõikide
kehaliste võimete arendamine värskes õhus!
Värskes õhus treeningutel areneb ka analüüsi ning mõtlemisvõime. Samuti
tekib suurem vastutustunne ning enesedistsipliini võime.

Treeningud on tihtipeale väga mängulised ja mitmekülgsed ning aeg lendab
linnulennul!
 

Õpilasi juhendab:

  • Avo Sambla

Treeningud toimuvad  vastavalt allpool toodud tunniplaanile

  ÕT ÕT-1
Esmaspäev 15.30-17.30 Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus  17.45-19.30  Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus 
Teisipäev 15.30-17.30 Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus 17.45-19.30  Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus 
Kolmapäev 16.15-17.45 Jõhvi Spordihall  18.00-19.30 Jõhvi Spordihall
Neljapäev 16.15-18.15 Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus 18.30-19.30 Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus
Reede 16.15-17.45 Jõhvi Spordihall 18.00-19.30 Jõhvi Spordihall
Pühapäev 12.00-13.00 Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus 13.15-14.15 Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus

Tabelis kasutatud lühendid:

ÕT - treeningaste

 

Spordialaliit: Eesti Suusaliit 

Suusatamine on üks olulisemaid spordialasid vastupidavuse arendamiseks ja
jõukohane kõigile õpilastele.
Treeningud on väga mitmekülgsed ja hõlmavad peaaegu kõiki lihasgruppe.
Suusatamise treeningud sobivad kõigile ja toetavad ka teiste spordialade
harrastajaid.

Suusatehnika omandatakse kiiremini, kui näidatakse õigeid põhiasendeid ja
juhitakse tähelepanu olulistele liigutustele. Peamine pole mitte tehnika
peensused, vaid õpilasele õige ettekujutuse andmine ning õige liikumise
tunnetamine läbi enda.

Tänu sellele ei hõlma suusatreeningud ainult suusatamist talvel vaid hoopis
laiemat spordipinda kõikidel aastaaegadel, kus kasutatakse võimalikult
palju erinevaid sportimisvõimalusi ning läbi selle arendatakse oma kehalisi
ja ka vaimseid võimeid.

Suusatreeningutes on oluline noorte tervise tugevdamine ning kõikide


kehaliste võimete arendamine värskes õhus!
Värskes õhus treeningutel areneb ka analüüsi ning mõtlemisvõime. Samuti
tekib suurem vastutustunne ning enesedistsipliini võime.

Treeningud on tihtipeale väga mängulised ja mitmekülgsed ning aeg lendab
linnulennul!
 

Õpilasi juhendab:

  • Avo Sambla

Treeningud toimuvad  vastavalt allpool toodud tunniplaanile

Tabelis kasutatud lühendid:

ÕT - treeningaste

 

Spordialaliit: Eesti Suusaliit 

  ÕT ÕT-1
Esmaspäev 15.30-17.30 Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus  17.45-19.30  Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus 
Teisipäev 15.30-17.30 Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus 17.45-19.30  Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus 
Kolmapäev 16.15-17.45 Jõhvi Spordihall  18.00-19.30 Jõhvi Spordihall
Neljapäev 16.15-18.15 Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus 18.30-19.30 Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus
Reede 16.15-17.45 Jõhvi Spordihall 18.00-19.30 Jõhvi Spordihall
Pühapäev 12.00-13.00 Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus 13.15-14.15 Alutaguse Puhke-ja Spordikeskus