JÕHVISPORT SPORDIKOOL SPORDIKESKUS

JÕHVI SPORDIKALENDER

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Uudised

Aeroobika: 12. märtsis on spordihallis uus aeroobikatreener!

Alates 12. märtsis saavad kõik huvilised tulla Jõhvi spordihalli uue treeneri treeningtundidesse "Marinaga suveks trimmi!".

Treeningajad

Esmaspäeval
Kella 18-19 Functional Body
Kella 19-20 Body-Intervall

Teisipäeval
Kella 17-18 Body-Aeroobika
Kella 18-19 Body-Intervall

Reedel
Kella 16.30-17.30 Body-Fit
Kella 17.30-18.30 Spin

Treeningtunni hind 3 eurot.
Treeningutele saab end kirja panna telefonil 5670 5296, Marina.


Treeningute kirjeldused

Body-Intervall (55 min)- on tõhus rasvapõletustund, kus lihtne kuid intensiivne liikumisosa vaheldub tõhusa lihastreeningu osaga. Lisastreeningu osas treenitakse läbi kõik suuremad lihasgrupid. Tund lõpeb venitusharjutustega.

Functional Body (55 min)- Treeningtund, kus koormatakse korraga nii suuri kui väikeseid lihasgruppe ning tööd teevad ka süvalihased. Treeningus kombineeritakse omavahel tavapäraseid jõuharjutusi, kasutades selleks oma keharaskust või erinevaid abivahendeid (KERGEID hantleid, kummilinte ja stepipinke).
Funktsionaalse treeningu põhieesmärgiks ongi kogu keha lihaste omavahelise töö parandamine. Eelkõige on see kasulik meie tavaeluks, kasvõi näiteks koti tõstmiseks.
Mille poolest erineb funktsionaalne treening tavapärasest lihastreeningust? Funktsionaalne treening koormab samal ajal nii suuri kui ka väikeseid lihasrühmi ja õpetab seeläbi liigutusi tehes oma keha paremini tunnetama, kehatunnetuse ja tasakaalu parandamine aitab vältida kukkumisest tekkivaid vigastusi, säilitab normaalset liigesliikuvusulatust ning parandab lihaste ja närvide vahelist koostööd.

Body-aeroobika (55 min) - on lihastreeningule suunatud aeroobika. Tund algab soojendusega, millele järgneb lühike, aeglase tempoga tantsuline osa ning selle järel lihastreening, kus erinevaid jõuharjutusi kasutades tugevdatakse tasakaalustatult kõiki lihasgruppe. Efektiivsuse tõstmiseks kasutatakse mitmesuguseid abivahendeid (kerged hantlid, kummilindid). Liigutuste tempo on rahulik, mis võimaldab harjutusi sooritada õige tehnikaga, seetõttu sobiv ka neile, kes ei oma eelnevaid liikumiskogemusi või kellele on vastumeelt koordinatsiooni nõudvad kombinatsioonid ning hüplemis- ja jooksuharjutused. Tund lõpeb venitustega.

Body-fit (55 min) - on tõhus treeningtund hoogsa muusika saatel. Treeningul kasutatakse kange, kettaid, hantleid ja stepipinke kõikide lihasgruppide treenimiseks ja arendamiseks. Treeningtund kiirendab ainevahetust ning rasvade kasutamist energia tootmiseks. Tund sobib nii naistele kui meestele, algajatele ja edasijõudnutele.



Jõhvi spordiportaal | Jõhvi spordikool